بازی جذاب و پر مخاطب کلابی که ساخت خود ایران می باشد یک بازی مدیریت تیم فوتبال می باشد. در این بازی شما باید برای خودتان یک تیم تشکیل داده و با دیگر کاربران ایرانی وارد زمین بازی شوید تا یک از شما که قوی تر است برنده شده. این بازی بسیار کم حجم توانسته است توجه بسیاری را به  خود جلب کند.

شما در این بازی می توانید استراتژِی تیمتان را چیده و ترکیب خود را بچینید.همچنین شما می توانید بازیکنان خارجی و ایرانی را خرید و فروش کنید. هر روز جمعه وارد هرم لیگ شوید و با اول شدن در لیگ و پیشرفت به لیگ های بالاتر به لیگ برتر برسید.جایی که کرابران درجه یک در آنجا بر سر مقام قهرمانی فصل رقابت می کنند.

شما می توانید در این بازی حتی در جام های حذفی و مسابقات دوستانه نیز شرکت کنید.

شما می توانید دوستان خود را فالوو کنید و بازی ها ی آنها را دنبال کنید و همچنین می توانید عضو یک اتحاد شوبد و در آنجا و چت روم با دوستانتان چت کنید وحتی در مورد فروش بازیکنانتان با آنها بحث کنید.

حتی شما این امکان را دارید که ترکیب و استراتژی خود را بچینید و بازیکنانتان را بعد از اینکه برای تیمتان یک ورزشگاه اجاره کردید تمرین دهید.. شما می توانید برای رضایت هواداران خود حتی یک استادیوم اختصاصی اجاره کنید...

 

ویژگی های بازی:

1. امکان خرید و فروش بازیکنان

2. امکان اجاره ی اردوگاه،استادیوم های بزرگ و کوچک،باشگاه ها برای تمرین بازیکنان و...

3. امکان خرید سرمربی با استراتژی های مختلف

4. امکان صحبت با دوستانتان

5. لیگ ها و بازی های حساب شده که باید سر ساعت مشخص شده بازیتان را انجام دهید.

 

تصاویر بازی:

 

   

      

    

 

اصلاعات بازی:

بازی گوشی های اندرویدی

حجم فایل بازی: 2 مگابایت

کشورسازنده: ایران

همچنین بازی به صورت آنلاین است. و نیازمند اینترنت می باشد.

آپدیت شده در تاریخ: 1398/11/6

 

باکس دانلود بازی:

 

 

اگر هرگونه مشکلی در اجرا یا دانلود یا نصب بازی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنیدتا ما در اولین فرصت به شما پاسخ بدهیم با تشکر   «هانتر سیستم»

 

Huntersystem.blog.ir