بازی بسیار زیبای 41148 یک بازی ایرانی، جالب و فوق العاده است که ساخته ی دست مردی خلاق«مهدی فنائی» می باشد. این بازی با طراحی بسیار جالب خود و همچنین داستان بسیار جذاب خود توانسته است نظر خیلی از کاربران را جلب کند. اگر دنبال یک بازی با حالت داستانی می گردید این بازی برای شماست...

در این بازی شما در نقش شخصی به نام سینا تنتا خواهید بود که در یک ساختمان عجیب از خواب بیدار شده و گذشته اش را به یاد نمی آورد. شما باید به او کمک کنید که هیولاها و پازل ها و معماهای بسیاری را حل کند. همچنین سازنده ی این بازی مهدی فنائی در یک بخش دیگر از این بازی قسمتی پولی را قرار داده که در آن خاطرات دو شخصیت اصلی بازی یعنی سینا و لی لی را نوشته است.

این دونفر که معلوم نبوده به چه دلیل باهم به این ماموریت رفته بودن به دلایلی خاطرات سینا پاک شده و لی لی در قسمت اول به نظر مفقود شده است.

این بازی یکی از بهترین بازی های بخش ماجراجویی است که در هر یک از مارکت های ایران اپس یا بازار یا مایکت و... بروید این بازی جز بهترین بازی های ماجراجویی می باشد. شما می توانید ابتدا تریلر بازی را به صورت آنلاین مشاهده کرده و سپس دانلود کنید.

 

ویژگی های بازی:

1. زبان فارسی و گرافیک بالا

2. داستانی زیبا و جذاب

3. کنترل های ساده و پیشرفته لمسی

4. شخصیت های متنوع

5. این نسخه دارای هر 4 اپیزود است.

 

 

 

 

اطلاعات بازی:

  1. دارای کیفیت های مختلف که باعث می شود روی بیشتر گوشی ها اجرا شود.
  2. حجم فایل بازی 41 مگابایت است شامل هر 4 اپیزود.
  3. ساخته ی مهدی فنائی ـ محصول ایرانی.

آپدیت شده در تاریخ:1398/10/11

 

تریلر بازی:

 

 

 

باکس دانلود بازی:

 

 

 

این بازی کاملا تست شده است اما اگر شما در اجرا یا نصب بازی مشکلی داشتید می توانید در قسمت نظرات مطرح کرده تا ما در اولین فرصت پاسخ شما بدهیم.باتشکر «مدیر هانتر سیستم»                       

 

 huntersystem.ir