سربازان کوچک: عملیات ویژه بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Chillingo برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی عجیب این است که با تمام این محبوبت اش شخصیت های آن کوچک هستند.

در این بازی شما رهبری و هدایت یک جوخه ی و یک یگان ویژه را دارید که باید به کمک آنها ماموریت های بسیار خطرناکی را انجام دهید. شما در این بازی دسترسی به تمام امکانات مانند انواع سلاح ، نارنجک ، هواپیما و ... را خواهید داشت و باید از تمام  آنها استفاده کنید تا در مامورتتان به هدف خود برسید و پیروز میدان شما باشید.

همچنین اگر دیده باشید در بیشتر بازی های جنگی بخشی به نام مقاومت در برابر زامبی ها یا survival  اضافه شده است که بنیان گذار آن کال اف دیوتی بلک اپس است. این بازی نیز از این بخش بی بهره نیست و شما زمانی که وارد بازی شوید بخشی با نام survival خواهید دید که در آن باید با زامبی ها مبارزه کنید.بازی به طور کلی سه مأموریت نسبتا طولانی دارد که در آنها می توانید به سبک بازی هایی همچون ژنرالز و Company of Heroes پیشروی کنید.

 

ویژگی های بازی:

1. گرافیک بالا و فوق العاده ی اچ دی برای بازی

2. امکان بازی در بخش بسیار فوق العاده ی survival و نجات از دست زامبی ها

3. امکان سفارشی سازی هر یک از سربازان خود

4. امکان استفاده از هر نوع سلاحی که فکرش رو بکنید.

5. امکان کنترل لمسی و راحت تانک ها و سربازان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی Tiny Troopers 2: Special Ops هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما اکنون در هانتر سیستم به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

 

راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید.
۲ـپوشه دیتا com.chillingo.tinytroopers2.android.rowgplay را در SDcard/Android/Obb کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید.

توجه کنید که دیتا و فایل بازی برای مصرف کمتر اینترنت شما آن را به صورت فشرده قرار داده ایم.

درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.

اطلاعات بازی:

 

 اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

 قیمت در گوگل پلی : رایگان

 درجه سنی بازی : +16 سال

آپدیت شده در تاریخ: 1398/10/10

 

 

باکس دانلودبازی:

 

 

 

 

این بازی کاملا تست شده است اما اگر شما در اجرا یا نصب بازی مشکلی داشتید می توانید در قسمت نظرات مطرح کرده تا ما در اولین فرصت پاسخ شما بدهیم.

باتشکر «مدیر هانتر سیستم»                        huntersystem.ir