بازی European war 6 یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک استراتژیک است. شما در این بازی بر میگردید به زمانی که مردم اروپا در سال 1789 وارد جنگ می شوند و شما باید با فکر و استراتژی کشور های دشمنتان را ازسر راهتان بردارید.بازی جنگ های اروپا یکی از بهترین بازی های ساخت استودیو Easy Techمی باشد. 

پس از پایان جنگ استقلال طلبانه آمریکا و انقلاب فرانسه ؛ در سال 1789 جنگی بزرگ در اروپا آغاز شد ؛ جهان در حال تغییر است!

 ناپلئون، دوک ولینگتون، نلسون، بلوشر، کووتوزوف، واشنگتن، داووتو و دیگر نایب های نظامی در تغییر این جهان تبدیل به قهرمان خواهند شد! بیش از 90 جنگ مختلف از جمله اعلامیه استقلال، سلطنت کانادا، عقاب فرانسوی، امپراتوری روم مقدس، سرپرست در شرق اروپا، امپراتوری عثمانی، امپراتوری بریتانیا، آزادی آمریکای جنوبی، تولد امپراتوری، متحد روم در 10 فصل در بازی گنجانده شده است! 

ژنرال های خود را انتخاب کنید و با ارتفا بخش ان ها را به جنگ هایی بزرگ ارسال کنید و بر دشمنان خود پیروز شوید و یکی از بزرگ ترین و قوی ترین کسور هایی باشید که جنگ را پیروز می شود.

ویژگی های بازی:
 
1. امکان گسترش کشور انتخاب شده
2. امکان خرید ژنرال و ملکه برای شهر ها و یگان های خود
3. امکان استفاده از تمام یگان های دریایی و زمینی و هوایی برای پیروزی بر دشمنانتان
4. می توانید در بازی با دیگر کشور ها متحد شوید تا کسور های دشمن را راحت تر شکست 
دهید.
5. امکان بازی در بخش داستانی و بازی در قسمت جهانی 
6. امکان بازی به صورت آنلاین با دوست خود با بلوتوث یا هات اسبات 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این بازی صد ها بار توسط کاربران گوگل پلی نصب شده است و توانسته است امتیاز بسیار عالی و خوب 4.9 از 5 را  کسب کند. این بازی کاملا تست شده است و هیچ مشکلی در اجرای آن وجودندارد.
 
اطلاعات بازی:
 
  • اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر
  •  قیمت در گوگل پلی : 0.99 دلار
  •  درجه سنی بازی : +12 سال
  • آپدیت شده در تاریخ: 1398/11/15

 

باکس دانلود بازی:
 
 
 
 
 
 
اگر در اجرا یا نصب یا دانلود بازی هرگونه مشکلی داشتید می توانید در قسمت نظر ها مطرح کرده تا ما در اولین فرصت پاسخ شما را بدهیم. با تشکر مدیر هانتر سیستم
 
www.Huntersystem.blog.ir