بازی great little war game 2 یکی از بهترین بازی ها در سبک استراتژیک می باشد. شما در این بازی به کمک نیرو های خود باید به کمک استراتژیکی که به سلیقه ی خود طراحی می کنید بهنبرد با دشمنانتان بروید. 

همچنین دشمن شما ساکت نخواهد نشست و با نیرو های خود به شما حمله خواهد کرد.این بازی به صورت مرحله ای می باشد و شما در هر مرحله باید با استراتژی دیگری پیش برویدتا دستتان برای دشمن رو نشود.همچنین شما در این بازی فرمانده و پادگان

مخصوص خود را دارید که به کمک ان باید نیروهایضربت خود را از جمله تیربارچی، تک تیرانداز،بمب انداز،پزشک و کلی نیروی هوایی و زمینی دیگراین بازی در گوگل پلی با امتیاز 4.6 یکی از بهترین بازی های آفلاین در سبک استراتژیک است.این بازی به قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و ما آن را به صورت رایگان قراردادهایم.

 
ویژگی های بازی:
 
1. دارای کیفیت بسیار بالا
2. دارای گرافیک سه بعدی
3. وجود انواع نیروهای زمینی و هوایی که در اختیار شماست.
4. بازی مرجله ای است و در هر مرحله کنترل بازی کامل دست شماست یعنی استراتژی را خودتان طراحی می کنید که در هر مرحله با ضد حمله پیش می روید یا حمله همگانی یاگاز امبوری و ...
5. همچنین هدف ها در مرحله ها فرق دارد برای مثال در یک مرحله نابودی کامل دشمن است.در یک مرحله استفاده از گروه ضربت و نابودی فرمانده دشمن است و در بعضی تسخیر پادگاندشمن است که شما با توجه به هدف استراتژی مخصوص نبرد خود را می چینید.
 
    
 
     
 
 
اطلاعات بازی:
  •  اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر
  •  حجم فایل : 57 و 57 مگابایت
  •  قیمت در گوگل پلی : 5.99 دلار
  • آپدیت شده در تاریخ: 1398/10/10
  •  

باکس دانلود بازی:

 

اگر در دانلود بازی یا درباره ی خود بازی سوالی داشتید در قسمت نظر ها مطرح کنید.ما

 خوش حال می شویم که شما سوالات خود را مطرح کنید تا ما به آنها جواب دهیم.وشما
 راحت تر بازی کنید. باتشکر.  مدیر هانتر سیستم
 
huntersystem.blog.ir