نسخه ی جدید بازی محبوب و فوق العاده زیبای طناب را ببر برای اندروید می باشد که نسخه ی جدید آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد. نسخه ی سفر در زمان این بازی شما را به بازی کردن در زمان های مختلف دعوت می کند و ساعاتی بسیار لذت بخش را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد.

شخصیت بامزه ی این بازی Join Om می باشد که درگیر دستگاه زمان شده و به زمان های مختلف سفر می کند و با اجداد خود به حل هر یک از پازل های بازی می پردازد . شما در این بازی باید با استفاده از فکر خود ابنبات را به دست این شخصیت بازی برسانید. اما اینکه چطور این کار را می کنید به هوش و استعداد شما بستگی دارد. عجله کنید زیرا شما در این بازی با اجداد Join om  در زمان های مختلف عصر حجر و یونان باستان و مصر باستان و دیگر زمان های مختلف باید دیدار کنید و به آنها کمک کنید.این بازی بسیار فوق العادخ توانسته است ذهن بسیاری از کاربران را درگیر کند پس اگر دنبال یک بازی فکری جالب می گردید این بازی برای شماست پس هرچه سریع تر آن را نصب کنید.

 

ویژگی های بازی:

1. امکان سفر در زمان های مختلف دنیا

2. کنترل بسیار عالی و لمسی طناب ها

3.شامل صدها مرحله ی مختلف و متنوع

4. انواع شخصیت های جالب با ویژگی های متنوع

 

 

     

 

     

 

 

اطلاعات بازی:

 

  •  اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
  •  حجم فایل : 44 مگابایت
  •  قیمت در گوگل پلی : رایگان
  • آپدیت شده در تاریخ: 1398/10/10

 

باکس دانلود بازی:

 

 

 

این بازی کاملا تست شده است اما اگر شما در اجرا یا نصب بازی مشکلی داشتید می توانید در قسمت نظرات مطرح کرده تا ما در اولین فرصت پاسخ شما بدهیم.باتشکر «مدیر هانتر سیستم»                       

 

 huntersystem.ir