دورانگو: سرزمین وحشی یکی از بهترین بازی های اکشن و در سبک بقا می باشد که ازاستودیوی NEXON Company برای اندروید است و ما امروز در هانتر سیستم بروز ترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار داده ایم.در این بازی شما به سال ها قبل زمانی که دایناسور ها بر دنیا حکومت می کرده این باز می گردید و باید بتوانید در آنجا زنده بمانید . این بازی به صورت آنلاین است وشما

باید بتوانید به کمک دیگر کاربران زنده بمانید. در هین اینکه دارید برای خود سرپناه می سازید و غذا جمع آوری می کنید باید از دست دایناسور ها و مخصوصا انسان های دیگر که برای بقا و زنده ماندن هرکاری می کنند زنده بمانید.

بکشید یا کشته شوید. در این بازی این قانون کلی است و هرگز شما نمی توانید با تمام کاربران متحد شوید.پس برای خود باید گروهی بسازید یا به گروهی ملحق شوید تا شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشید. بازی Durango: Wild Lands در اصطلاحِ حرفه ای ها در سبک MMORPG است می تواند با گرافیک نفس گیر و مملو از جزئیات، شما را شگفت زده کند.

 

 

بازی Durango: Wild Lands را ما امروز در هانتر سیستم به صورت صد در صد تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که برروی همه دستگاه ها بدون مشکل نصب و اجرا میشود! به طور کلی کاری که باید در Durango: Wild Lands  انجام دهید نجات پیدا کردن از انواع تهدید ها و پیروزی در چالش های مختلفی است که خط داستانی بازی در برابر شما قرار می دهد.

 

ویژگی های بازی:

  • گرافیک بسیار بالا و خیره کننده
  • توجه بسیار زیاد و دقیق به مسائل جزعی مانند درختان،بوته ها،کوه ها و...
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران دنیا
  • امکان ساخت انواع سر پناه ها 
  • امکان شخصی سازی شخصیت بازی
  • امکان جمع آوری غذا و دیگر کار ها برای بقا

 

 

 

 

 

 

توجه داشته باشید :

یک : بازی Durango: Wild Lands اینترنتی و آنلاین است و همیشه به اینترنت نیاز دارد.
دو : سرورهای بازی تا به این لحظه که در حال مشاهده این صفحه هستید فیلتر نیست و بدون نیاز به فیلت-رشکن میتوانید وارد بازی شوید !
سه : نسخه ی جدید بازی بدون نیاز به دیتا عرضه شده است، در صورت نیاز داشتن به دیتا با خود بازی دانلود میشود !

 

« و اینکه این بازی قابل هک شدن نمی باشد و ما نمی توانیم نسخه مود این بازی را قرار دهیم.»

 

اطلاعات بازی:

  •  اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
  •  قیمت در گوگل پلی : رایگان
  •  درجه سنی بازی : +12 سال
  • آپدیت شده در تاریخ:1398/10/13

     

    باکس دانلود بازی:

     

    توجه کنید که برای مصرف کمتر اینترنت شما فایل را به صورت زیپ یا ARM قرار داده ایم و شما قبل نصب باید فایل را فشرده کنید.

     

     

     

     

     

    این بازی کاملا تست شده می باشد اما اگر شما هرگونه مشکلی در نصب یا اجرای بازی داشتید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا ما در اولین فرصت پاسخ شما را بدهیم. باتشکر «مدیر وب سایت هانتر سیستم» 

    www.untersystem.ir